Платформа взаємодії «Простір організовує онлайн заходи за підтримки Управління економіки міста Рівне - консультації для підприємців та тих хто планує власну справу.

3 листопада Віталій Овсіюк провів на тему взаємодії з державними органами, контрагентами, працівниками.
Були розкриті такі теми взаємодії бізнесу з
✔️ державними органами;
◾️Вибір організаційно-правової форми та алгоритм державної реєстрації бізнесу.
◾️Перевірки Держпраці (ключові моменти).
✔️ контрагентами;
◾️Перевірка контрагентів та договірні відносини. На що варто звернути увагу.
◾️Претензійно-позовна робота (основні помилки підприємців).
✔️працівниками.
◾️Звільнення під час карантину (і не тільки).


5 литопада Аліна Забаріна (Alina Zabarina) провела онлайн та тему: Як логотип і фірмовий стиль допомагають знаходити своїх клієнтів?

За півтори години вебінару були розкриті такі питання:
◾️ як логотип і фірмовий стиль допомагає знаходити своїх клієнтів?
◾️ як розрізняти дизайн?
◾️ який дизайн підходить саме вам?
◾️ в яких форматах отримувати роботу від дизайнерів?
◾️ на що можна наносити ваш дизайн? (носії фірмового стилю)
◾️ коли потрібен ребрендинг?



17 листопада Марина Свіст провела консультацію на тему таргетингу!
В учасників була унікальна можливість отримати фахову допомогу від експерта в даній галузі, задати питання, що стосувались саме їх бізнесу.
Marina Svist - працює з соціальними мережами Facebook з 2016.
Консультації будуються на досвіді роботи з соціальними мережами, текстами, а також на знанні психології користувачів в мережі, технології продажів і маркетингу. Працює з малим та середнім бізнесом. Розробляє стратегію просування для проектів по роботі з бізнесом. Реальний досвід, проведення курсів та тонке чуття, як продавати без «впарювань».


18 листопада Anna Radko про те, як в спокійному режимі, крок за кроком побудувати потужну стратегію продажів та отримати максимум від реклами
Відповіді на наступні запитання:
✅ Чого хоче Клієнт або навіщо мені унікальна торгова пропозиція?
✅ Скільки коштує Клієнт та де він ховається?
✅ Чому рекламні інструменти не працюють?
✅ Куди дівається трафік із мого сайту?
✅ Як знайти толкового підрядника та що від нього вимагати?
✅ Коли чекати перших результатів?
✅ Де закінчується маркетинг та починаються продажі?
✅ Як мінімізувати витрати та отримати з реклами максимум?
✅ Як спланувати рекламний бюджет?