Нове лого Рівного

/айдентика/

Проект: триває

Мета: популяризація нового візуального образу нашого міста.

Проект ГО «Платформа взаємодій «Простір» виник

одночасно із громадським конкурсом на альтернний бренд міста, що відбувався у Facebook 2015 року. (https://www.facebook.com/groups/877286302387109/?fref=ts).

За три етапи голосування зі 100 запропонованих коцепцій перемогу отримав логотип учасників «Простору» Насті Хмари та Андрія Цьося.

Депутати міської ради 35 голосами затведили

офіційно новий логотип Рівного, а ГО «Плаформа взаємодій «Простір» взялася домагати в просуванні та впровадженні нової міської айдентики.

ІДЕЯ ЛОГОТИПУ

Логотип поєднує у собі усі особливості міста Рівного: Історичний герб (брама, яка символізує місто); Творчість Полісся (автентична вишивка); Візуальну особливість міста (паркова культура); Територіальне положення (на перетині шляхів).

На «Музейних гостинах» у травні 2016 р. була створена локація для спілкування небайдужих до свого міста рівнян. Гості локації мали можливість зробити селфі із логотипом міста, придбати продукцію, відвідати майстер-класи, пограти у квест на знання цікавих місць у Рівному.

Автори нового лого Рівного розробили дизайн сувенірної продукції

  • Футболки
  • Еко-торбинки
  • Чашки
  • Листівки
  • Наліпки

Випустивши першу пробну партію такої продукції.

У студії фотографа Олександра Харвата провели рекламну фотосесію за участі моделей рівненської агенції «Artmodels».
Унікальні сувеніри гості міста можуть придбати як в офісі ГО «Платформа взаємодій «Простір», так і під час загальноміських свят – «Музейні гостини», День міста, «Свято хліба» тощо.

ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОТИПУ

Не для комерційного та промислового використання.

Нове лого Рівного використовується спільно із фірмовими кольорами, шрифтом та патернами.

Ця інструкція допоможе дизайнерам, поліграфістам застосовувати логотип коректно.

(посилання: http://city-brand.rv.ua/rivne-brand-instruction.pdf)