Айдентика

Проект: Реалізований

Про проект

Посилання на проект: http://city-brand.rv.ua/

Мета: віднайти особливості міста, ідентифікувати візуальний стиль через мистецтво рівненської вишивки, її свіжість, витонченість орнаменту та кольору.

Проект розпочався 2016 року – «Нове лого Рівного».

У той час, коли створювалась Платформа взаємодій «Простір», у Рівному відбувався громадський конкурс на альтернативний бренд міста. Перемогу здобула ідея на той момент вже учасниці Платформи Насті Хмари та Андрія Цьося, який пізніше також долучився до проектів «Простору». Нове лого було затверджене на сесії міськради, відтак, передане дизайнерами владі для використання у популяризації міста.

«Простір» не залишився осторонь процесу просування нової міської айдентики. Її автори розробили дизайн сувенірної продукції – футболки трьох різних дизайнів, еко-торбинки, чашки, листівки, наліпки, випустивши першу пробну партію такої продукції. У студії фотографа Олександра Харвата провели рекламну фотосесію за участю моделей рівненської агенції «Artmodels».

Унікальні сувеніри гості міста можуть придбати як в офісі Платформи взаємодій «Простір», так і під час загальноміських свят – «Музейні гостини», «День Незалежності», «Свято хліба» тощо.

На «Музейних гостинах» у травні 2016 р. була створена локація для спілкування небайдужих до свого міста рівнян. Гості локації мали можливість зробити селфі із логотипом міста, придбати продукцію, відвідати майстер-клас із виготовлення «насіннєвих бомб», погратися у квест на знання міста.




Фото: Андрій Матвіїв