Нове лого Рівного
/айдентика/Проект: триває
Мета: популяризація нового візуального образу нашого міста.
Проект ГО «Платформа взаємодій «Простір» виник
одночасно із громадським конкурсом на альтернний бренд міста, що відбувався у Facebook 2015 року. (https://www.facebook.com/groups/877286302387109/?fref=ts).За три етапи голосування зі 100 запропонованих коцепцій перемогу отримав логотип учасників «Простору» Насті Хмари та Андрія Цьося.
Депутати міської ради 35 голосами затведили
офіційно новий логотип Рівного, а ГО «Плаформа взаємодій «Простір» взялася домагати в просуванні та впровадженні нової міської айдентики.ІДЕЯ ЛОГОТИПУ
Логотип поєднує у собі усі особливості міста Рівного: Історичний герб (брама, яка символізує місто); Творчість Полісся (автентична вишивка); Візуальну особливість міста (паркова культура); Територіальне положення (на перетині шляхів).На «Музейних гостинах» у травні 2016 р. була створена локація для спілкування небайдужих до свого міста рівнян. Гості локації мали можливість зробити селфі із логотипом міста, придбати продукцію, відвідати майстер-класи, пограти у квест на знання цікавих місць у Рівному.
Автори нового лого Рівного розробили дизайн сувенірної продукції
- Футболки
- Еко-торбинки
- Чашки
- Листівки
- Наліпки
Випустивши першу пробну партію такої продукції.
У студії фотографа Олександра Харвата провели рекламну фотосесію за участі моделей рівненської агенції «Artmodels».ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОТИПУ
Не для комерційного та промислового використання.
Нове лого Рівного використовується спільно із фірмовими кольорами, шрифтом та патернами.
Ця інструкція допоможе дизайнерам, поліграфістам застосовувати логотип коректно.
(посилання: http://city-brand.rv.ua/rivne-brand-instruction.pdf)